6 načina za optimizaciju putovanja potrošača na web stranice Vašeg klijenta : The eXclusive Group


Važno je da shvatite kako ljudi sarađuju sa web lokacijama Vašeg klijenta. Iscrtavanjem puta njihovih potrošača možete razumeti važne dodirne tačke i optimizovati performanse njihovih web lokacija.


Šta je putovanje kupca?


Putovanje kupca je put koji potrošač prolazi od trenutka kada komunicira sa markom, pa sve dok ne obavi kupovinu.


Da biste pratili put klijenta, započnite sa razvojem putovanja tako da možete da pomognete klijentima da pruže pojednostavljeno iskustvo na svim kanalima. Nadamo se da ćete poboljšati njihovu lojalnost kupaca i pridobiti više potencijalnih klijenata.

Evo 6 načina za stvaranje boljih putovanja potrošača na web stranice Vašeg klijenta :


1. Počnite sa pravom osnovom

2. Izgradite brend za što jasniji pregled

3. Koristite dodirne tačke da biste grupisali određene kupce

4. Povežite se sa kupcima tamo gde su oni

5. Automatizujte interakcije potrošača

6. Usredsredite se na rezultat


1. Počnite sa pravom osnovom

Izazov je u tome da svako putovanje potrošača bude besprekorno na više kanala, na pretraživačima, društvenim platformama, njihovim web lokacijama i telefonu. Kada su sve dodirne tačke kupca, pa čak i mikro-momenti donošenja odluka, fragmentirani, iskustvo kupca je neskladno i mogućnosti za gubitak su izgubljene. Koristeći strukturu web stranice zasnovanu na omni-channel mogućnostima, integrišete sve digitalne kanale i glas u jedan zapis i imate pregled ka svakom kupcu, olakšavajući interakciju sa kupcima u realnom vremenu. Vaši klijenti mogu uhvatiti kontekst, istoriju i namere i koristiti ih za razvoj personalizovanijeg iskustva i preciznije marketinške kampanje.


2. Izgradite brend za što jasniji pregled

Količina podataka prikupljenih sa svih dodirnih tačaka od kupaca može da se oseća haotično i neodoljivo. Ipak su ovi podaci zlato. To je Vaš osnovni izvor uvida u ono šta kupci žele i šta im je potrebno. Na osnovu ovih podataka možete da napravite mape putovanja koje Vam pružaju holistički pogled na iskustvo kupca sa njihove tačke gledišta. Ove mape pomažu kupcima da brže i efikasnije stignu do svojih odredišta.


3. Koristite dodirne tačke da biste grupisali određene kupce

Grupisanje kupaca u različite segmente kupaca pojednostavljuje proces iscrtavanja putovanja. Na primer, možete grupisati kupce na osnovu sličnih dodirnih tačaka, poput onih koji traže nove ponude, tehničku podršku ili upite za plaćanje. Ovo grupiranje Vam omogućava da kreirate brend za klijenta i razumete-“zašto”-iza njihovih izbora ili ponašanja. Od ovog trenutka napravite mape putovanja za svaku osobu. Karte otkrivaju ne samo način na koji kupci komuniciraju sa web lokacijama, identifikuju tačke trenja i kako kupci reaguju na te prepreke. Pomoću ovog uvida, možete graditi iskustva oko karata putovanja koji podržavaju ciljeve klijenta.


4. Povežite se sa kupcima tamo gde su oni

Iako većina posetilaca web lokacija više voli korisničku podršku za samoposluživanje, oni takođe žele da to bude brz i efikasan proces. Danas se chatbots excel (chatbotovi) odlično snalaze u rešavanju najčešćih pitanja i transakcija. Juniper Research predviđa da će do 2022. godine chatbotovi uštedeti kompaniji više od 8 milijardi dolara godišnje. Pored toga, roboti postaju mnogo lakši za izgradnju ne-tehničkih poslovnih korisnika i njihovo upravljanje. Koristeći platformu web stranice kao što je The eXsclusive Group kojom upravljaju Reliable Solution Services, na web lokaciju Vašeg klijenta možete dodati live chat kako bi on mogao odgovarati na sva pitanja ili neki određeni zahtev. Drugim rečima, kupci mogu započeti razgovor kada im je to najpogodnije.


5. Automatizujte interakcije potrošača

Možete automatizovati web lokacije svojih klijenata tako da one rade nezavisno. Pokrenute automatizacije poput lightbok-a dobrodošlice, obrazaca pretplate ili prodaje, pomažu u privlačenju posetilaca odmah, iako automatizovane e-poruke nakon kupovine ili prve posete pomažu da se kupci vrate. Koristeći program za izradu web lokacija poput The eXsclusive Group kojom upravljaju Reliable Solution Services, možete postaviti automatizacije koje angažuju članove web lokacije, drže kupce vezanim za Vas, grade odnose sa klijentima i povećavaju prodaju.


6. Usredsredite se na rezultat

Putovanja potrošača nisu linearna; prelaze mnoge dodirne tačke i više kanala. A kupci očekuju isti kvalitet usluge na bilo kom kanalu za koji se odluče da angažuju.

Platforma u jednom povezuje sve te dodirne tačke sa kupcima u jedan pogled, otkrivajući dragocene kvalitete. Kada shvatite zašto kupci posećuju i kako se kreću kroz svaku web lokaciju, možete da optimizujete njihova putovanja i pružite visoko personalizovano iskustvo.

0 views

 

© 1999 - 2020, All Rights Reserved
The eXclusive Group Operated by Reliable Solution Services

Resavska 12, 11000 Belgrade, Republic of Serbia
Registration number: 21462942  l  Tax: 111326782


Proudly created by The eXclusive Media
​​

Australia: +61284881010
Belgium: +3228810200
Brazil: +552138128588
Russia: +74999184333

Serbia: +381114132020

Switzerland: +41435507722

United States: +18885300874